fbpx

Gree Spot a 2019-es Eurovíziós Dalfesztivál reklámblokkjában

A Gree márka népszerűségét támogatja kreatív reklámtevékenysége is. Igyekszünk megragadni minden olyan alkalmat, mely sok ember érdeklődésére tarthat számot, s ehhez hozzátartoznak a neves kulturális események is. Nemzetközi megmérettetés révén az Eurovíziós Dalfesztiválról sem maradhatunk le, mi több, igazán figyelemfelkeltő spottal jelentkezünk. Jóllehet Pápai Joci szereplését sajnos nem követhetjük tovább a Duna Televízió szombat esti főműsorának döntőjében, a Gree hirdetésekre még így is méltán büszkék lehetünk a tel-avivi élő közvetítés előtti-utáni reklámblokkban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kattintson kívülre az összehasonlító sáv elrejtéséhez
Összehasonlítás
Euromonitor International
TANÚSÍTVÁNY MEGTEKINTÉSE!
Euromonitor International
TANÚSÍTVÁNY MEGTEKINTÉSE!
Best Buy Award 2021/22
TANÚSÍTVÁNY MEGTEKINTÉSE!